قیمت بچه ماهی قزل آلا زنده

بچه ماهی قزل آلا در بازار کشور چقدر می باشد؟

قیمت بچه ماهی قزل آلا با توجه به نژاد آن متغیر می باشد. قیمت فروش بچه ماهی قزل آلا بر اساس وزن بچه ماهی مشخص میشود. در واقع به ازای هر گرم قیمت گذاری می شود. معمولا بچه ماهی قزل نژاد ایرانی قیمت پایین تری نسبت به نژادهای خارجی دارد. برای خرید بچه ماهی باید به این نکته توجه داشت که حتما از مراکزی که مجوز پرورش دارند تهیه شود و گواهی سلامت و گواهی دامپزشکی معتبر داشته باشند تا از لحاظ سلامت تضمین شوند.

بچه ماهی قزل آلا

انواع نژاد بچه ماهی قزل آلا در بازار

  • بچه ماهی نژاد اسپانیایی
  • بچه ماهی نژاد فرانسوی
  • بچه ماهی نژاد دانمارک
  • بچه ماهی نژاد لهستانی
  • بچه ماهی نژاد آمریکایی

نحوه حمل و نقل و جابجایی بچه ماهی

از آنجایی که بچه ماهی قزل آلا بسیار حساس و آسیب پذیر است جابجایی آن کار راحتی نیست. معمولا برای حمل بچه ماهی  از تانکرهای مخصوص که مجهز به اکسیژن می باشد استفاده میکنند. در زمان جابجا کردن ماهی قزل آلا از داخل استخر به تانکر مخصوص حمل حتما باید عمل هم دمایی انجام شود تا استرس باعث مرگ ماهی قزل آلا نشود.

ماهی قزل آلا در انواع صید شده و زنده در بازار به فروش می رسد که قیمت هر کدام متفاوت می باشد. قیمت ماهی قزل آلا در بازار ایران بیش ترین فروش را به خود اختصاص داده است، چرا که این ماهی از گوشت مرغوب و لذیذی برخوردار می باشد.

قیمت بهترین ماهی قزل آلا تخم چشم زده در بازار کشور 900 ریال بوده و قیمت بچه ماهی ایرانی در وزن 1 گرمی 2900 ریال می باشد.

قیمت بچه ماهی قزل آلا در وزن 100 گرمی در بازار کشور، بین 165000 تا 22000 ریال بسته به نژاد بچه ماهی قزل متفاوت خواهد بود.جهت دریافت قیمت روز قزل آلا با شماره زیر در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما