قیمت عمده ماهی قزل آلا در بازار ایرانی

آیا می دانید قیمت ماهی قزل آلا در بازار ایران چقدر می باشد؟ آیا ماهی قزل آلا با قیمت عمده در بازار به فروش می رسد؟ کدام بازار های ایرانی به فروش ماهی قزل آلا می پردازند؟
ماهی قزل آلا یکی از برترین و مرغوب ترین ماهی های شمال کشور می باشد که از قیمت کمی برخوردار بوده است و به همین دلیل فروش خوبی را به دنبال دارد. این ماهی در انواع مختلفی یافت شده است که از برترین آن ها در ادامه صحبت می شود. ماهی قزل آلا از بدنی فشرده و باله دمی بزرگتری نسبت به ماهیان دیگر برخوردار بوده و همچنین این ماهی از لذیذترین آزاد ماهیان به شمار می رود.
ماهی قزل آلا در استخر پرورش ماهی قفس دریایی پرورش داده می شود و همچنین این ماهی از جمله ماهیان سردآبی به شمار می رود. ماهی قزل آلا دارای طولی برابر با 140 سانتی متر بوده و از وزنی برابر با 5 کیلوگرم برخوردار می باشد. البته باید بدانید که ماهی قزل آلا در فصل زمستان شروع به تخم ریزی می کند و همچنین می تواند تا 10000 تخم را از خود استخراج نماید.

معرفی انواع ماهی قزل آلا ایرانی

ماهی قزل آلا رنگین کمان: یکی از زیباترین انواع ماهی قزل آلا که از بدنی کشیده و نواری رنگین کمانی برخوردار می باشد، ماهی قزل آلا رنگین کمان نام دارد. این ماهی در ایران به طور قابل توجهی پرورش داده می شود و بیش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص داده است. ماهی قزل آلا رنگین کمان از 7 باله توسعه یافته برخوردار بوده و زیستگاه اصلی این ماهی در رودخانه کاسکوئیم بوده است. البته در کشور ایران نیز پراکنش داده شده و بیش تر در قسمت های رودخانه دجله، کارون، دریای خزر، تجن و دریاچه نمک دیده می شود.

رنگین کمان

ماهی قزل آلا خال قرمز: از باهوش ترین انواع ماهی قزل آلا که نمی توان به پرورش این ماهی پرداخت، ماهی قزل آلا خال قرمز می باشد. این ماهی دارای طعم و مزه بهتری بوده است ولی متأسفانه پرورش ماهی خال قرمز امکان پذیر نمی باشد چرا که از شرایط زیست محیطی متفاوتی برخوردار می باشد. ماهی قزل آلا خال قرمز از دست انسان غذا نمی خورد و البته در کشور ایران با رشد محدودی از این ماهی همراه می باشیم.

خال قرمز

قیمت ماهی قزل آلا در بازار ایران

قیمت ماهی قزل آلا مناسب می باشد و به دلیل همین قیمت مناسب بیش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص داده است. البته باید بدانید که قیمت 300 گرم با بالای ماهی قزل آلا حدود 13000 تومان می باشد. البته ماهی قزل آلا رنگین کمان در وزن های 400 الی 600 گرمی با قیمت 16800 تومان به فروش می رسد. برای اطلاع از قیمت روز ماهی می توانید با مشاورین واحد فروش تماس حاصل فرمایید. البته این ماهی از طریق سایت ایران فیشرمن به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما