عرضه فیله انواع ماهی قزل آلا در ایران

ماهی قزل آلا از جمله بهترین انواع ماهی شمال به شمار می رود و البته فیله این ماهی در بازار ایران عرضه می گردد. در مورد انواع ماهی قزل آلا چه می دانید؟
ماهی قزل آلا از جمله برترین انواع ماهی شمال ایران محسوب می شود که در زیرگروه ماهی آزاد قرار گرفته است. این ماهی از بدنی کشیده و فشرده برخوردار می باشد و باله دمی ماهی قزل آلا نسبت به دیگر انواع ماهیان آزاد بلندتر می باشد. ماهی قزل آلا از طولی برابر با 140 سانتی متر برخوردار بوده و وزن این ماهی در بازار ایران حدود 5 کیلوگرم می باشد. ماهی قزل آلا در فصل زمستان تخم ریزی را آغاز می کند و بیش از 10000 تخم از خود استخراج می کند. البته ماهی های قزل آلا و دیگر انواع ماهی های آزاد برای تخم ریزی به رودخانه ها مهاجرت می کنند و بعد از آن دوباره به دریا ها باز می گردند.

انواع ماهی قزل آلا ایرانی

ماهی قزل آلا رنگین کمان: ماهی قزل آلا رنگین کمان از جمله برترین انواع ماهی قزل آلا بوده که از بدنی کشیده و طویلی برخوردار می باشد. این ماهی دارای باله های 8 تایی بوده و از یک بالچه چربی بهره مند می باشد. رنگ سر و بدن ماهی قزل آلا زرد رنگ بوده است و یک نوار رنگین کمانی برخوردار می باشد. طول ماهی قزل آلا 40 سانتی متر بوده و وزن این ماهی به 1.3 کیلوگرم می رسد. ماهی قزل آلا رنگین کمان از دندان های تیزی برخوردار می باشد و می تواند طعمه های بزرگی را ببلعد.

ماهی قزل آلا رنگین کمان

ماهی قزل آلا خال قرمز: ماهی قزل آلا خال قرمز یکی از مرغوب ترین انواع ماهی شمال بوده و از لذیذترین ماهی قزل آلا معرفی شده است. این ماهی دارای اشتهای زیادی بوده و از ماهی قزل آلا رنگین کمان باهوش تر می باشد. ماهی قزل آلا خال قرمز را نمی توان به پرورش داد و البته به دلیل این که ماهی قزل آلا خال قرمز از دست انسان غذا تغذیه نمی کند نمی توان آن را پرورش داد.
ماهی قزل آلا خال قرمز از جمله ماهیان شکارچی بوده و نسبت به تغییرات دما و مواد غذایی بسیار حساس می باشد. زیستگاه اصلی ماهی قزل آلا خال قرمز در آب های شیرین و رودخانه ای بوده است و در دریاچه ها به تغذیه می پردازد.

ماهی قزل آلا خال قرمز

عرضه فیله ماهی قزل آلا

ماهی قزل آلا گونه ای از برترین انواع ماهی شمال محسوب می شود که همانطور که مشاهده کردید در مورد بهترین انواع ماهی قزل آلا صحبت شده است. البته باید بدانید که ماهی قزل آلا به صورت فیله ای و کامل به فروش می رسد و فیله این ماهی فروش خوبی را در بردارد. برای خرید و فروش انواع ماهی قزل آلا به صورت فیله ای می توانید با شماره زیر در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما