سایت خرید غذای ماهی قزل آلا ایرانی

ماهی قزل آلا ایرانی از جمله ماهیان سردآبی است یا گرمابی؟ بهترین سایت خرید ماهی قزل آلا کدام می باشد؟ غذای ماهی قزل آلا چیست؟ در مورد تغذیه ماهی قزل آلا چه می دانید؟
ماهی قزل آلا گونه ای از برترین انواع ماهی شمال کشور به شمار می رود که البته در درجه های دوم قرار گرفته است. ماهی قزل آلا گونه ای از ماهیان سردآبی به شمار می رود که از بدنی کشیده و فشرده برخوردار بوده و نسبت به دیگر ماهیان از دهانی بزرگ تشکیل شده است. این ماهی دارای طولی برابر با 140 سانتی متر بوده است و وزن آن به 5 کیلوگرم نیز نزدیک می شود.
ماهی قزل آلا در انواع مختلفی یافت می شود که از معروف ترین آن ها می توان به ماهی قزل آلا رنگین کمان و خال قرمز اشاره کرد. از این دو ماهی بهترین و مرغوب ترین ماهی قزل آلا، ماهی قزل آلا خال قرمز بوده است و همچنین می توان گفت که این ماهی به صورت کمیابی در کشور یافت می شود ولی از گوشت بسیار مرغوب و خوش طعمی برخوردار است.

تغذیه ماهی قزل آلا چیست

یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد، غذادهی ماهیان می باشد که در این مطلب سعی شده است تا در مورد غذای ماهی قزل آلا مطالبی گفته شود تا افرادی که در زمینه پرورش ماهی قزل آلا فعالیت دارند با انواع و روش های مختلف غذادهی آشنا شوند. از روش های غذادهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
غذادهی با دست: این روش یکی از روش های متداول در کشور ایران بوده است که البته نیاز به صرف هزینه و وقت بیش تری می کند. البته تمامی کار های غذادهی با دست صورت می گیرد و تمامی مواد غذایی باید به صورت مساوی در استخر پرورش ماهی پخش گردد و البته این عمل باید با فاصله صورت گیرد. گفته شده است که این روش چندان مناسب نمی باشد و در اثر باد و دیگر عوامل ممکن است غذا به صورت مساوی بین آن ها تقسیم نگردد.
غذادهی با دستگاه اتوماتیک: از روش های معقول و البته به صرفه برای غذادهی ماهی قزل آلا استفاده از دستگاه غذا ده اتوماتیک بوده است. البته در این روش غذادهی نیز به چندین صورت انجام می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • غذادهی نیلسن
  • غذادهی پاندولی
  • غذادهی آلن

جیره غذایی ماهی قزل آلا متفاوت بوده است که البته برای رشد قزل آلا بهتر است از جیره بندی زیر استفاده گردد تا به رشد مطلوب تری دست یابد.

  • غذای استارتر جهت بالا بردن وزن بچه ماهی تا 5 گرم
  • غذای رشد جهت بالا بردن وزن ماهی های 5 الی 20 گرمی
  • غذای پرواری جهت بالا وزن ماهی 20 گرمی

خرید غذای ماهی قزل آلا در کشور

برای تغذیه ماهی قزل آلا از غذا های خشک و غذا های تر استفاده می شود که می توان این محصولات را از سایت ایران فیشرمن به صورت اینترنتی خرید نمود. البته باید بدانید که غذا های خشک ماهی قزل آلا ترکیبی از اجزای خشک بوده است و به صورت حبه یا فشرده در اختیار مشتری قرار می گیرد. البته از جمله غذا های تر ماهی قزل آلا می توان به ماهی کیلکای تازه اشاره کرد. جهت خرید غذای ماهی قزل آلا با شماره زیر در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما