قیمت روز ماهی قزل آلا رنگین کمان ایرانی

ماهی قزل آلا رنگین کمان از گونه های بومی کدام کشور می باشد؟ قیمت روز ماهی قزل آلا ایرانی در بازار کشور چقدر می باشد؟ آیا ماهی قزل آلا رنگین کمان در ایران پرورش داده می شود؟
ماهی قزل آلا از گونه های ماهی دریای خزر به شمار می رود که البته در زیر گروه ماهی آزاد جای گرفته است. این ماهی نسبت به دیگر انواع ماهی آزاد از باله دمی بزرگتری برخوردار می باشد و همچنین قسمت پایانی باله دمی این ماهی صاف می باشد. ماهی قزل آلا در انواع مختلفی در بخش های مختلف جهان یافت شده است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. البته دو گونه از این ماهی که از طرفداران زیادی برخوردار می باشد، می توان به قزل آلا رنگین کمان و ماهیقزل آلا خال قرمز اشاره کرد.

اطلاعات کامل در مورد ماهی قزل آلا رنگین کمان

ماهی قزل آلا رنگین کمان گونه ای از مرغوب ترین ماهی های پرورشی دریای خزر بوده است و به دلیل سازگاری زیادی با شرایط زیست محیطی در کشور ایران پرورش داده می شود و بیش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص داده است.
ماهی قزل آلا رنگین کمان از جنس قزل آلا بوده است و دارای باله های توسعه یافته 8 تایی می باشد. این ماهی از یک بالچه چربی نیز تشکیل شده است و این موضوع می تواند از ویژگی های ماهی قزل آلا رنگین کمان باشد. ماهی قزل آلا رنگین کمان از دهانی بزرگ برخوردار است که طعمه ها را به راحتی می تواند در دهان جای دهد و همچنین سر این ماهی دارای رنگ زرد بوده که تا انتهای بدن این ماهی این رنگ دیده می شود.
البته بر روی بدن ماهی قزل آلا رنگین کمان نواری رنگی دیده می شود و لقب رنگین کمان به دلیل همین نوار بوده است. این ماهی از دندان های بسیار تیزی برخوردار است و کمتر طعمه ای می تواند از دست این ماهی خلاصی یابد. ماهی قزل آلا رنگین کمان از جمله برترین ماهی های پرورشی دریای خزر بوده است که دارای 40 سانتی متر طول و 1.3 کیلوگرم وزن می باشد.
ماهی قزل آلا رنگین کمان در روخانه کاسکوکوئیم در آلاسکا یافت می شود و البته در بخش های مختلفی از جهان از جمله دریای خزر، رودخانه دجله و کارون، تجن و… پراکنش داده شده است.

قزل آلا

قیمت روز ماهی قزل آلا رنگین کمان در بازار

ماهی قزل آلا رنگین کمان یکی از پرطرفدارترین ماهی های شمالی کشور به حساب می آید و البته این ماهی دارای قیمت مناسبی بوده است و در بازار کشور از فروش خوبی برخوردار می باشد.
قیمت هر کیلو ماهی قزل آلا رنگین کمان در بازار کشور 16700 تومان و قیمت وزن بالای 300 گرم از این ماهی، 12500 تومان بوده است. شما می توانید قیمت روز ماهی قزل آلا را از مشاورین واحد فروش دریافت کنید، فقط کافی است با شماره زیر در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما