پخش عمده ماهی قزل آلا ایرانی در کشور

کدام سایت ایرانی در پخش عمده ماهی قزل آلا سهیم می باشد؟ انواع ماهی قزل آلا ایرانی که در کشور ایران پرورش داده می شود را نام ببرید. در مورد ماهی قزل آلا چه می دانید؟
ماهی قزل آلا از دسته انواع ماهی ایرانی بوده است که در دریای خزر یافت می شود. این ماهی از جمله ماهیان سردآبی می باشد و در شرایط خاصی پرورش داده می شود. ماهی قزل آلا از جمله ماهی های آزاد به شمار می رود که دارای بدنی فشرده و کشیده بوده و همچنین از باله دمی بلندی برخوردار است.
ماهی قزل آلا دارای طول 140 سانتی متر و وزن 5 کیلوگرم بوده است و همچنین می توان گفت که این نمونه ماهی قزل آلا در دریای خزر وجود دارد. ماهی قزل آلا در انواع مختلفی یافت می شود که از برترین آن ها می توان به قزل آلا خال قرمز، قزل آلا رنگین کمان، قزل آلا جویباری، قزل آلا قهوه ای، قزل آلا طلایی، قزل آلا آپاچی و… اشاره کرد. ناگفته نماند که بیش ترین پرورش ماهی قزل آلا مربوط به ماهی قزل آلا رنگین کمان بوده است و در کشور ایران با رشد خوبی از این ماهی همراه می باشیم.

شرایط پرورش ماهی قزل آلا ایرانی

ماهی قزل آلا از جمله ماهی های دریای خزر بوده است که البته گونه ای از ماهی های سردآبی محسوب می شود. این ماهی باید در دمای 12 الی 18 درجه سانتی گراد رشد کند و بهترین دما برای رشد قزل آلا دمای 15 درجه سانتی گراد بوده است. ماهی قزل آلا می تواند در ph 6.8 الی 8.4 زندگی کند و گفته شده است که نباید از این محدوده خارج شود در غیر این صورت ماهی تلف می گردد.
ماهی قزل آلا باید در آبی زندگی کند که میزان اکسیژن موجود در آن از 5 میل گرم در لیتر بیش تر باشد و همچنین میزان دی اکسیدکربن موجود در آب باید بسیار کم باشد. در مورد شوری آب قزل آلا گفته شده است که بهترین میزان شوری آن ppt-10 بوده است وی می تواند تا ppt-30 رشد داشته باشد.

قزل آلا

پخش عمده ماهی قزل آلا در بازار

ماهی قزل آلا از دسته ماهیان مرغوب شمال کشور بوده است که با رشد و پرورش قابل توجهی از این ماهی همراه می باشیم. البته این ماهی در مناطق کویری ایران از جمله یزد مورد پرورش قرار گرفته است و این استان توانسته است در این حرفه موفق شود و سالانه حجم زیادی از ماهی قزل آلا را در بازار داخلی به فروش می رساند.
البته پخش ماهی فقط به صورت حضوری نبوده است و شما می توانید از طریق این سایت و شماره گیری شماره زیر با مشاورین واحد فروش تماس بگیرید و درخواست بهترین ها را بدهید. پخش ماهی قزل آلا از این سایت به صورت عمده بوده است و از طریق شماره گیری شماره زیر امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما