قیمت بازار ماهی قزل آلا خال قرمز در ایران

زیستگاه ماهی قزل آلا خال قرمز در کجاست؟ قیمت بازار ماهی قزل آلا خال قرمز چقدر می باشد؟ آیا ماهی قرمز آلا خال قرمز در کشور ایران پرورش داده می شود؟
ماهی قزل آلا گونه ای از مرغوب ترین ماهی شمال کشور بوده که در انواع مختلفی یافت شده و همچنین از نظر مرغوبیت و کیفیت با هم متفاوت می باشند. ماهی قزل آلا از انواع ماهی سردآبی به شمار می رود و دارای بدنی کشیده و باله دمی بزرگی بوده است. این ماهی از بالچه چربی و خط جامبی برخوردار بوده و همچنین تعداد فلس های موجود در بین این دو 14 الی 19 عدد می باشد.
از انواع ماهی قزل آلا می توان به قزل آلا رنگین کمان، قزل آلا خال قرمز، قزل آلا ببری، قزل آلا گاوی، قزل آلا طلایی و… اشاره نمود. در این مطلب سعی شده است تا بیش تر در مورد ماهی قزل آلا خال قرمز صحبت شود تا با ویژگی های این ماهی بیش تر آشنا شوید.

معرفی و شناخت ماهی قزل آلا خال قرمز

ماهی قزل آلا خال قرمز که گاهی این ماهی با نام ماهی قزل آلا قهوه ای خوانده می شود در اروپا و اسکاتلند یافت می شود و البته این ماهی در آمریکا و کانادا زندگی می کند. ماهی قزل آلا خال قرمز دارای رنگ سبزی بوده است و رنگ آن متمایل به قهوه ای می باشد و همانطور که در تصویر دیده می شود دارای شکمی طلایی رنگ بوده است.
ماهی قزل آلا خال قرمز از خال های مشکی و قرمز برخوردار بوده و همچنین دارای عمر بیش تری می باشد و از سایر دیگر انواع ماهی قزل آلا باهوش تر بوده است. البته عمر این ماهی بسته به هوش آن دارد و به دلیل هوش زیاد عمر بیش تری می کند. این ماهی دارای طول 60 الی 120 سانتی متر بوده است و همچنین می تواند تا 13 سال عمر داشته باشد. وزن ماهی قزل آلا خال قرمز به 18 کیلوگرم نزدیک می شود و از کمیاب ترین ماهی های رودخانه ای محسوب می شود.
ماهی قزل آلا خال قرمز بیش تر در سد ها و دریاچه ها دیده می شود و برای تخم ریزی خود را به آب های کم عمق می رساند. این ماهی در کشور ایران با پرورش کمی همراه بوده است چرا که از نظر شرایط زیستی بسیار سخت گیر می باشد.

ماهی قزل آلا خال قرمز

قیمت ماهی قزل آلا خال قرمز در بازار

ماهی قزل آلا خال قرمز یکی از کمیاب ترین ماهی های دریای خزر بوده که در کشور ایران با فروش کمی همراه می باشد. قیمت ماهی قزل آلا خال قرمز در سال 94، 15000 تومان بوده است و شما می توانید از طریق این سایت بهترین انواع ماهی قزل آلا را خرید کنید.
جهت خرید ماهی قزل آلا و اطلاع از قیمت این ماهی با شماره زیر در تماس باشید تا مشاورین واحد فروش در این باره شما را راهنمایی فرمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما