طبخ فیله ماهی قزل آلا تازه

طبخ فیله ماهی قزل آلا چگونه می باشد؟ ماهی قزل آلای تازه برای پخت و طبخ بسیار بهتر می باشد و از طعم و مزه خوبی برخوردار است. چگونگی طبخ ماهی قزل آلا در مطلب زیر آمده است.
ماهی از جمله برترین مواد غذایی مقوی می باشد که با روش های مختلفی پخت می شود. البته از بهترین و پرفروش ترین ماهی های شمالی کشور ماهی قزل آلا نام دارد چرا که این ماهی از قیمت و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و البته به صورت تازه و منجمد شده در بازار به فروش می رسد.
در مورد ماهی قزل آلا بیش تر بدانید
ماهی قزل آلا از جمله ماهی های سردآبی بوده است و بهترین ماهیان آزاد محسوب می شود و البته این ماهی در انواع مختلفی چون رنگین کمان و خال قرمز وجود دارد و همچنین این ماهی تا 5 کیلوگرم رشد می کند و دارای طول 140 سانتی متر می باشد.

طبخ و پخت ماهی قزل آلا تازه

در ابتدا باید مواد اولیه برای پخت ماهی آماده سازی شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. کره به میزان 4 قاشق سوپ خوری
  2. شوید خرد شده به اندازه یک قاشق سوپ خوری
  3. جعفری خورد شده به میزان یک قاشق سوپ خوری
  4. فیله ماهی قزل آلا به مقدار 4 عدد
  5. آب لیموترش یا آب نارنج به اندازه 3 الی 4 قاشق سوپ خوری
  6. نمک و فلفل به اندازه لازم

طرز تهیه ماهی قزل آلا

در ابتدا باید کره را به جای روغن در ظرفی قرار دهید و بعد از آب شدن کره توسط شعله گاز، مقداری جعفری، شوید، زعفران و ادویه را به آن اضافه نمایید. ماهی را با کره آغشته کنید و بعد از آن، در کف ماهیتابه ای قرار دهید و همچنین می توانید این فیله ها را در ظرفی قرار داده و داخل فر قرار دهید. بعد از چند دقیقه ماهی حاضر می شود و می توانید با این روش طعم و مزه ماهی را حفظ و از خوردن آن لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما