خرید و فروش انواع اسپلش پرورش ماهی قزل آلا

از کجا هواده اسپلش بخریم؟

خرید و فروش انواع اسپلش و هواده های پرورش ماهی با توجه به کم بودن فروشگاه های تخصصی عرضه محصولات هواده در کشور مشکلاتی را برای پرورش دهندگان جهت تهیه تجهیزات بوجود می آورد. کلیه تجهیزات هواده از طریق همین سایت قابل تامین می باشد.

ماهی قزل آلا جزو دسته ماهیان سردابی است و با شروع فصل گرما و افزایش دما، کار برای پرورش دهنده سخت تر میشود.

کاربرد دستگاه هواده اسپلش در پرورش ماهی قزل آلا

وقتی دمای آب بالا می رود به نسبت اکسیژن آب نیز کمتر میشود که این موضوع میتواند باعث تلف شدن ماهی قزل آلا شود. در این مواقع بهترین کار پایین آوردن دمای آب استخر است و این کار با استفاده از دستگاه هواده اسپلش امکان پذیر میباشد.
فروش انواع اسپلش

هواده اسپلش چیست و چطور میتوان بصورت عمده این دستگاه را تهیه کرد؟

اسپلش یکی از دستگاههای هواده در پرورش ماهی میباشد که معمولا برای همه نوع استخر پرورش ماهی قابل استفاده است. زمانی که اسپلش شروع به کار میکند، با این عملکرد که آب استخر را بصورت عمودی به سمت بالا فواره میکند که این عمل باعث میشود تا دمای آب تا حد قابل ملاحضه ای کاهش یابد و شرایط مطلوب تری برای ماهیان فراهم شود.

مزایای هواده اسپلش

هواده اسپلش با شکستن سطح آب موجب مخلوط شدن اکسیژن با آب میشود و باعث تخلیه شدن گازهای مضر داخل استخر نظیر آمونیاک و … میشود.
امروزه پرورش دهندگان برای افزایش تراکم تولید از وسایل جانبی نظیر هواده ها استفاده میکنند که از جمله این دستگاه های هواده میتوان به اسپلش اشاره کرد.

انواع دیگر هواده های مورد استفاده در پرورش ماهی

  • دستگاه هواده سوپر اسپلش
  • دستگاه هواده سوپر فورس
  • دستگاه هواده پدل ویل
  • دستگاه هواده ونچوری
  • دستگاه هواده ایرجت
  • دستگاه هواده بلوئر

هواده سوپر اسپلش

دستگاه هواده سوپر اسپلش با توجه به طراحی ویژه ای که دارد آب را از عمق 3 متری استخر فواره کرده و موجب میشود گازهای مضر نظیر آمونیاک، نیترات و… از داخل آب خارج شود.
در فصل گرما بوسیله پمپ هواده سوپر اسپلش میتوان دمای آب استخر را خنک و به تعادل رساند.

 

هواده سوپر فورس

هواده سوپر فورس

دستگاه اکسیژن ساز سوپرفورس دستگاهی است که هم عمل هوادهی (اکسیژن رسانی) و هم موجب جریان سازی در آب می شود. معمولا در استخر های پرورش ماهی برای تامین اکسیژن مورد نیاز ماهی و میگو مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای سوپر فورس میتوان به حمل و جابجایی آسان و کم صدا بودن دستگاه اشاره کرد.

 

هواده سوپر فورس

هواده پدل ویل

نحوه كار اين دستگاه در پروانه های آن است كه مانند توربین می چرخند و آب استخر را به شکل قطرات ريز به بالا ریخته و در نتيجه میزان قابل توجهی از اكسيژن هوا را در آب استخر حل می کند. همچنین کارکرد پروانه های پدل ویل امواج و جریانی ایجاد می کند که می تواند حجم آمونیاک، دی اکسید کربن، گاز متان، هیدروژن و … آب را کاهش دهد.

 

هواده پدل ویل

هواده ونچوری

دستگاه هواده ونچوری مخصوص هواده برای استخرهای تكثير بچه ماهی می باشد. اين هوادههوا را با  آب استخر مخلوط ميكند و حباب هاي بسيار ريز هوا را وارد آب می کند. هواده ونچوری بخاطر جریان سازی ملایمی که دارد مناسب ترین هواده برای استخر های بچه ماهی قزل آلا و کپور می باشد.

 

هواده ونچوری

 هواده ایرجت

هواده ایرجت یک دستگاه جریان ساز است که هنگام فعالیت به نوعی ایجاد خلاء کرده و با مکش هوا و تزریق آن به دا[ل آب موجب اکسیژن رسانی به داخل آب می شود. هواده ایرجت به دو صورت شناور و ثابت موجود می باشد که با توجه به سازه و شکل هندسی استخر مورد استفاده قرار میگیرد. ایرجت ها با توان موتور های مختلف 2 اسب و 3 اسب بخار مورد مصرف بیشتری دارند.

 

هواده ایرجت

هواده بلوئر

دستگاه بلوئر قابلیت استفاده بصورت دمنده یا مکنده را دارد و به دو صورت تک پره و دو پره موجود می باشد. نحوه عملکرد هواده بلوئر به این شکل است که الکتروموتور کوپل شده به دستگاه، پروانه را با سرعت بسیار زیادی می چرخاند و در اثر چرخش پروانه هوا با سرعت بالا (بستگی به قدرت الکتروموتور و ظرفیت سیستم) از داخل سیلندر به بیرون هدایت می شود. هوای خروجی بواسطه شیلنگ های مخصوص و دیفیوزر بصورت حباب های ریز به داخل استخر تزریق شده و عمل اکسیژن رسانی صورت میگیرد.

هواده بلوئر

 

فروش عمده انواع اسپلش برای پرورش ماهی قزل آلا، ماهی کپور، ماهی خاویاری و دیگر آبزیان از طریق سایت آبزی پرور صورت میگیرد و دستگاههای هواده پرورش ماهی به قیمت عمده کارخانه عرضه میشود.

برای خرید و فروش انواع اسپلش بصورت عمده و استعلام قیمت روز دستگاه اکسیژن ساز اسپلش و سایر تجهیزات پرورش ماهی هم اکنون میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما