پخش هواده اسپلش در بازار

پخش هواده اسپلش از طریق سایت ما انجام می پذیرد. شما با استقاده از این دستگاه می توانید آبزیان خوب و سالمی پرورش داده و در مسیر کاری خود به موفقیت های زیادی برسید.

اگر شما عزیزان در امر پرورش ماهیان و انواع دیگر آبزیان به فعالیت مشغول هستید، حتما از کارایی دستگاه هواده اسپلش به خوبی آگاهی دارید و آن را خیلی خوب می شناسید.

پخش هواده اسپلش

پخش هواده اسپلش

سایت ما یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی بهترین دستگاه هواده اسپلش در ایران است و این محصول را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

هواده اسپلش یک دستگاه هواده بسیار موثر و قدرتمند است که می تواند آب را با قدرت تمام پاشش نماید و به صورت فواره ای این کار را به انجام برساند و با این توان و سرعتی که پاشش آب را انجام می دهد موجب می شود که سطح آب شکسته شده و سطح آب تماس بیشتری با هوا داشته باشد و در سطح بالایی آب اکسیژنی که در هوا وجود دارد را گرفته و با آبی که در استخر وجود دارد درهم می آمیزد و آن را ترکیب می نماید.

به این وسیله موجب می شود که هوا و اکسیژن مورد نیاز ماهی ها در آب به خوبی تامین شود و به این طریق سلامتی آن ها تضمین گردد.

قطب فروش هواده اسپلش

بسیار خوشحالیم که به یکی از بزرگ ترین قطب های فروش هواده اسپلش در ایران تبدیل شده ایم و می توانیم این محصول را از این طریق به شما ارائه دهیم.

ویژگی های دستگاه هواده اسپلش:

دارای قدرت موتور بالا
دارای محافظ موتور برای آسیب ندیدن آبزیان
از بین برنده گاز های سمی موجود در آب
اکسیژن رسانی مداوم و قدرتمند

عرضه مستقیم هواده اسپلش

پخش هواده اسپلش

ما در این فروشگاه اینترنتی با عرضه مستقیم و بدون واسطه هواده اسپلش در خدمت شما هستیم.

یکی دیگر از کاربردهای بی نظیری که دستگاه هواده اسپلش ماهی دارد این است که می تواند گاز های مضری که درون آب استخر وجود دارد، مانند گازهای آمونیاک و نیترات را از کف استخر به سطح آن منتقل نموده و آن ها را خارج نماید و به جای آن ها اکسیژن سالم و تمیز را به ماهیان شما هدیه دهد.

همچنین این دستگاه دارای محافظ موتور است و موجب می شود که ماهیان شما با موتور این دستگاه برخورد ننمایند و به این وسیله سلامتی ماهیان پرورشی مورد نظر را به خوبی تضمین می نمایند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما