فروشندگان درام فیلتر استخر پرورش ماهی

شرکت ما مفتخر است به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش دستگاه‌های هواده، دستگاه درام فیلتر، دستگاه جاروب استخری و دستگاه غذاده پرورش ماهی و میگو، در بین فروشندگان درام فیلتر استخر پرورش ماهی در سراسر کشور، بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های تولیدشده خود را متناسب با ابعاد، عمق و ویژگی‌های ماهیان به شما کاربران عزیز ارائه دهد. این خدمات از طریق سایت حاضر و در کمترین زمان پس از ثبت سفارش، به دست شما مشتریان گرامی خواهد رسید.

فروشندگان درام فیلتر استخر پرورش ماهی

طرز کار درام فیلتر استخر پرورش ماهی

طرز کار درام فیلتر استخر پرورش ماهی برای هدایت شما عزیزان به سمت خریدی امن، در این قسمت به طرز کار درام فیلتر می پردازیم. در مزارع پرورش ماهی عوامل مختلفی سبب آلودگی آب استخر و کاهش اکسیژن آب می شوند.بعضی از این عوامل عبارت اند از: غذای اضافه آبزیان داخل استخر، فضولات دفع شده توسط آبزیان و ذرات و جامداتی که از بیرون وارد استخر می شوند و سبب بروز مشکل برای ماهیان و گاهی تلف شدن آنها می شوند.

این امر سبب افزایش نیاز به تعویض آب استخرها و گاها کمبود آب در این مزارع می شوند.درام فیلتر معمولا در مزارعی که با کمبود آب روبه‌رو هستند، استفاده فراوانی دارد.کاربرد اصلی این درام ها در مزارع پرورش ماهی، کاهش فضولات ماهی و رسوبات موجود در استخر و افزایش تراکم ماهی با تصفیه و استفاده مجدد از آب است.با نصب و استفاده از دستگاه درام فیلتر ماهی، میزان آب مصرفی، حدود 75 درصد کاهش پیدا می کند و این امر سبب صرفه‌جویی در هزینه تولید خواهد شد؛ زیرا هر چه در مصرف آب در این حیطه صرفه‌جویی شود امکان تولید آبزیان نیز بیشتر می شود و این امر در بهبود صنعت آبزی‌پروری مدرن تأثیر فراوانی دارد.ناگفته نماند که استفاده صحیح از درام فیلتر سبب تقلیل ذرات معلق در پساب برگشتی نیز می شود.این موضوع در بهداشت ماهیان، کیفیت فرآورده تولیدشده و حذف عملیات شستشوی استخرهای پرورش ماهی تأثیر بسزایی دارد.

قیمت درام فیلتر استخر پرورش ماهی

قیمت درام فیلتر استخر پرورش ماهی قیمت درام فیلتر استخرهای پرورش ماهی با توجه به ظرفیت و توان محصول متفاوت است.به این صورت که هرچه ظرفیت دستگاه افزایش پیدا کند قیمت فروش آن نیز بیشتر می شود.البته ناگفته نماند که این درام ها در هر سایزی که باشند از بهترین مواد در ساخت آنها استفاده می‌شود تا با کیفتی عالی به بازار عرضه شوند.

مجموعه ما با کسب تجربه طی سالیان متوالی در این حوزه همواره کوشیده است تا خدمات خود را به گونه ای ارائه دهد که مشتریان با یک بار خرید، به مشتری دائمی تبدیل شده و با رضایتمندی کامل، خرید خود را به بهترین شکل انجام دهند.مشتریان عزیز جهت استعلام قیمت و خرید دستگاه‌های هواده، دستگاه درام فیلتر استخر پرورش ماهی، دستگاه جاروب استخری و دستگاه غذاده پرورش ماهی و میگو، می توانند از طریق راه های ارتباطی که در سایت آمده با ما در ارتباط باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما