مرکز پخش هواده ایرجت پرورش ماهی

مرکز پخش هواده ایرجت پرورش ماهی این کالا را که برای استخرهای پرورش ماهی و دیگر آبزیان بسیار ضروری است جهت رفاه حال خریداران محترم از طریق سایت حاضر عرضه کرده است، بنابراین پرورش دهندگان می‌توانند این کالا را به راحتی خریداری کنند.

این کالا که جهت هوادهی و اکسیژن رسانی و همچنین جریان سازی در آب استفاده می‌شود جهت نگهداری و پرورش انواع آبزیان حیاتی بوده و جزو ملزومات اصلی در استخر های پرورشی کاربرد دارد، مرکز پخش ما با قیمتی مناسب نسبت به بازار این محصول را عرضه می‌کند.

متن رو کاملا خودم نوشتم

مرکز پخش هواده ایرجت پرورش ماهی

مشخصات هواده ایرجت پرورش ماهی

مشخصات هواده ایرجت پرورش ماهی اول باید بدانیم که هواده ایرجت چیست و چگونه کار می‌کند, هواده ایرجت دستگاهی است که جریان هوا را به وسیله الکترو موتور و پروانه به داخل لوله کشیده و آن را با فشار داخل آب پمپ میکند، که به این ترتیب هوادهی و جریان سازی را در استخر انجام میدهد.

از مشخصات هواده ایرجت که هنگام خرید باید به آن توجه کنیم میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

  • ایرجت ها دو مدل هستند بدون شناور و با شناور، مدل بدون شناور کنار استخر نصب میشود و عمل اکسیژن رسانی را انجام می دهد و مدل با شناور که به وسیله طناب بزرگی به داخل استخر هدایت می شود و آنجا کار جریان سازی و اکسیژن رسانی را انجام می دهد.
  • برق مورد نیاز دستگاه ایرجت تک فاز یا سه فاز بوده و دارای قدرت پرتاب تا سه متر می‌باشد، ضمنأ قدرت موتور این کالا با توجه به انتخاب مدلهای مختلف آن بین یک و نیم تا سه اسب بخار متغیر است.
  • هوادهی ایرجت به راحتی قابل حمل و نقل بوده و برای همه نوع استخری مناسب است، ضمناً به یاد داشته باشید که اکسیژن مناسب در آب اولین گزینه جهت زنده ماندن آبزیان است پس نیاز به یک دستگاه ایرجت هواده بسیار ضروری می باشد.
  • قابلیت تنظیم لوله ی انتقال هوا و جریان سازی مناسب جهت نگهداری و پرورش انواع ماهی ها از جمله ماهی های خاویاری از دیگر خصوصیات این محصول می باشد.

بازار خرید هواده ایرجت پرورش ماهی

بازار خرید هواده ایرجت پرورش ماهی بازار خرید هواده ایرجت پرورش ماهی در ایران بسیار پر رونق است زیرا با توجه به آب و هوای مناسب بسیاری از مناطق کشور جهت برپایی مزارع پرورش آبزیان این کار رواج زیادی داشته است، ضمنا پرورش انواع ماهی خاویاری و قزل‌آلا در شمال کشور این محصول را به کالایی پر فروش تبدیل کرده است.

همچنین خریداران زیادی از کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس جهت خرید این ایرجت ها اقدام کرده اند و این مسئله باعث رونق فراوانی در امر صادرات گردیده است، زیرا این محصول جریان سازی را به صورت عمودی و افقی انجام می دهد که امری بسیار مهم است.

در صورت عدم استفاده از این کالا در استخر های پرورشی لایه های مختلف مواد غذایی و فضولات در آب باعث کم شدن اکسیژن آب گردیده و در زمان کوتاهی مرگ و میر ماهی ها را رقم خواهد زد، پس پیشنهاد میکنیم از این فرصت استفاده کرده و این کالای بی نظیر را از طریق سایت حاضر خریداری کنید.

1

  1. باسلام بچه ماهی قزل برای استخر۱۴در۱۴وعمق۳مترکه فبلآمیریختم ومجوزهم دارم که بایدتمدیدکنم کجابایدتهیه کنم وضمنآتمدیدّ قبلآازجهادمجوزدارم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما